Monday, November 1, 2010

Aku beli emas


Malam tadi 31.10.2010 akhirnya aku telah membeli emas dengan Master Dealer Public Gold, Sabri Ahmad dari Emaskini.com. Harganya korang tengok sendiri picture kat bawah ni. Pagi ni je dah naik beberapa sen. Kalau korang baca post ni maybe sebulan lepas ni korang boleh compare dengan harga dekat side bar tu. Untung tak?


Bagi aku investment kat emas ni tak la boleh buat kita kaya, tapi aku rasa return for a long period tu berbaloi. Macam kita invest kat ASB dengan profit or dividend dalam 8% setahun, aku perhatikan emas ni memberi return lebih 20% kalau tengok history 10 years kat bawah ni plak.


Ok. Kalau korang rasa invest emas ni menarik, korang boleh hubungi aku. Nak beli ke, nak niaga ke, nak jual emas ke, hubungi je aku. Klik sini.

0 comments:

Post a Comment